familjenpa2

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Christina - 27 maj 2010 21:51

Ja, i morgon drar karnevalen i gång igen för det här året. =)

Är ledig så vi ska gå med i tåget och sen blir det picnic-lunch i centrala parken med Jenny, Wembi, Sara, Agnes, Axel, Lotta, Emilie, Matilda och ja, säkert massa flera som vi ska träffa. Elli och Simon kommer också, ska bli skoj.


Nu ligger min prinsessa och sover här brevid mej i soffan hos mina föräldrar, där vi bor för tillfället. Har varit en lång dag för henne i dag tror jag.

Fick gå hem från jobbet vid 11 i dag för att hon inte mådde så bra. Så hem och vila och ta det lungt, var inte det lättaste då Ängla inte ville alls...haha. Hon var rätt pigg men så brukar det ju alltid vara..haha. Hon somna tillslut och sov ett bra tag. Hon sov när jag gick tillbaka till jobbet, då mormor kom hem.

Efter jobbet så åkte vi alla 3 till Forum för att handla kläder till Ängla in för i morgon. Temat på karnevalen är nämligen BARNVISOR så hon ska få vara Ida från Ida´s sommarvisa.

Hittade världens sötaset förkläde, som nästan blir som en kläning. Så ett par vita leggings och en vit t-shirt/blus under så blir det perfekt. Kommer bli så fin och söt. Kommer nog en bild efter. =)


Helgen känns rätt fullproppad, karneval fredag - lördag och Nyckelviksdagen på söndag + MORSDAG. Får se om man får nåt av sin underbara dotter..hihi. Sen nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag för sen på torsdag åker vi till Falkenberg och ska på STUDENT. Min kusin Lovisa tar studenten på fredagen så vi ska fira henne. Ska bli skönt med en liten minisemester. Behövs kan jag säga. =)


Usch, jag har lite beslutsångest ang min lägenhet. Kan inte bestäma mej för vilken tapet jag ska ha i hallen...haha. Den ska ju som sagt sitta där ett tag om man säger så. :-P Men tror jag har bestämmt mej i alla fall, lutar väldigt mycket åt just det hållet. Hur det blir säger jag inte, återstår för er att se sen. :-P


Träffa på en vän i dag som jag saknat mycket. Kul att se dej igen....


Nä, nu ska jag nog ta och titta lite på tv och sen krypa ner i sängen och sova. är rätt slut i kroppen.

Sov gott och ha en trevlig helg!


Puss och kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards