familjenpa2

Alla inlägg under juni 2011

Av Christina - 24 juni 2011 09:10

Ja, 1 år har gått nu sen mormor gick bort, eller i går var det 1 år sen. En tung dag var det verkligen. Dagen i dag är väl lite bättre men känns tungt i dag med. Men midsommar ska vi fira, tillsammans med Lotta och barnen.


Efter en tung dag i går så fick man till slut ett leende på läpparna när ett sms plingade till i mobilen. Så dagen slutade rätt bra ändå, som tur var.


I dag ska vi packa ihop oss för att bege oss ut till Lotta, där ska vi dansa runt midsommarstången, äta gott, busa, mysa, bada lite och massa annat skoj.


Nä, om man kanske ska ta och göra sig klar så vi kan åka nångång.

Ha en trevlig midsommar alla!


Kram kram

Av Christina - 4 juni 2011 21:22

Bloggandet på sista tiden ja, det har inte varit så mycket av den varan. Men har inte funnits så mycket spännande och roliga saker att skriva om. Varit mycket jobba, kvällsmöten och massa såna saker.


Men det vi har gjort är: -

 Jag har spruningt vårruset, sprang 5 km på ca 36 minuter, det är starkt jobbat av mej. Tycker i alla fall jag.

-Vi har varit på Skansen, var riktigt mysigt. Bara jag och Ängla, det behövde vi.

-Vi har haft picnic ute i grisslinge, Ängla badade för första gången för i år, i havet. Var kallt men inte enligt henne..haha.

-Jag har varit på kryssning, var skoj men jobbigt att vara ifrån Ängla men behövde få vara "Christina för ett tag" och det var jag...haha. 

- I dag har vi legat på stranden hela dagen, Ängla badade och jag har pressat massa sol. En helt underbar dag med en go vän och barn. <3


Det var väl lite av vad vi gjort på sista tiden, i korta drag i alla fall. Nä, nu ska jag fortsätta slappa lite i soffan och snart ropar sängen på mej.


Kram kram


Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards