familjenpa2

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Old times

Av Christina - 3 september 2011 20:27

Satta och titta igenom mina gamla sidor jag har och har haft på nätet sen jag blev gravid med Ängla och undrar hur jag hann och orkade med allt jag skrev och gjorde då. Skrev blogg varje dag om inte fler gånger, la upp bilder på Ängla och vår vardag och massa sånt. Nu ja, nu har jag ingen lust fast jag VILL, vill visa er vad vi gör, skriva och berätta om oss. Men ja, jag vet inte vad det är som har hänt. Vet inte om det har att göra med en del som har hänt eller om jag hade mer att berätta förut än vad jag har nu. Fast det händer mycket i vårat liv hela tiden, både motgångar och medgångar. Men ändå så har jag ingen lust att sitta vid datorn och skriva eller ladda upp bilder så ni får läsa.

Har använt bloggen till att skriva av mig om saker som har hänt eller händer i mitt och Änglas liv, är nu inne på min tredje blogg pga att det har många gånger blivit tjafs pga det jag skrivit i bloggen men det är min blogg och jag ska ju kunna skriva vad jag vill och känner uatn att någon tar åt sig eller.

Ska försöka hitta tillbaka till det igen, vill verkligen, får tankar och ideer varje dag om vad jag ska skriva och det vore skönt att få ner det istället för att sammla allt i huvudet så jag blir alldeles snurrig och glömmer bort saker. Vore ett skönt sätt att få ventilera mina tankar också sammtidigt som det är kul att berätta för er om vad vi gör och hur vårat liv ser ut som en familj på två och livet som singelmamma.


Nä, nu blir det filmmys med Ängla, Caroline och Micke.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!


Kram från familjen på 2


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards