familjenpa2

Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

2013

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork!
Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just nu är det jobbigt. Fasar lite för hur helgen ska bli då vi är hemma. Är det vardag så känns det lättare för då har jag jobbet att koncentrera mej på men ja på helgen kommer alla tankar och känslor. Usch va jobbigt det ska vara.
Kommer hem och vill bara sätta mig i soffan och inte röra mej eller göra nånting. Hoppas på att det blir bättre och känns bättre till nästa vecka.

Ska försöka komma i gång med träningen, kanske får mer ork då. Mådde bättre när jag tränade så det måste komnas i gång med igen. Någon som nåt bra tips på lite träning man kan göra hemma utan en massa redskap??

Ikväll blev det i alla fall en stund med Ängla i soffan och tittat på Törnrosa och Snövit.

Kram från familjen på 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Av Christina - 20 december 2012 11:58

Ja snart är det julafton men ack så mycket det är som ska fixas klart innan dess. Det ska städas, baka i mängder, göra klart julklappar, slå in julklappar. Det kanske inte låter så mycket men det är mycket! Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt...

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards