familjenpa2

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Helt otroligt

Av Christina - 2 oktober 2011 19:37

Godkväll


Sitter nu i soffan efter en lååång och fartfylld helg. Haft kalas både i dag och går  för Ängla, för i tisdags fyllde hon nämligen år, hela 4 år. Tiden går verkligen undan och fort. Vart tar den vägen??

Men kul har vi haft under helgen i alla fall. I går var det några kompisar till Ängla här och oj oj, det var full fart hela dagen. Ha fyra 4åringa + en 1½ åring, oj oj, säger jag bara, ni kan ju tänka er själva. Men Ängla var nöd och glad, både mamma och dotter somnade tidigt.

I dag var det dax för släkten men innan det var det simskola. Ängla älskar verkligen simskolan, hon är såååå duktig.

Släkten var som sagt här i dag och ja det var fullt upp då med, vi bakade en god tårta, en rosa så klart.

Ja, presenter har hon verkligen fått och saker som hon älskar. Var barbiedockor, kläder, pärlor, HelloKitty m.m Så nu blir det till att rensa lite leksaker, hon har föööör mycket, nu hur det gått till..haha. Men en del ska bort och det höll Ängla med om också.


Som sagt, hon fyllde 4 år och ja, vart tar tiden vägen? Känns som det var nyss jag kom hem med henne från BB men ja, det var det inte. Hon har fyllt mitt liv dom senaste 4 åren med så mycket kärlek och lycka så det finns inte. Vad jag hade gjort eller varit i mitt liv i dag om jag inte hade fått henne, det vet jag inte. Jag minns knappt mitt liv innan jag fick Ängla, hur det såg ut, vad jag gjorde och så. Men det gör mej inte så mycket för jag ÄLSKAR verkligen mitt liv som mamma. Jag har växt som person och speciellt det senaste året. Trivs verkligen med allt just nu. Känner inte att jag saknar nåt, har det jag behöver här!


I morgon är det en ny vecka med dagis och jobb och en massa saker inbokade. Blir tokig på hur mycket det är nu hela tiden men ja, det så livet är..haha. Och ändra på det skulle jag inte vilja.

I veckan blir det ett möte som jag inte trodde skulle ske...i alla fall inte änn på ett bra tag men nu kom det och jag jag får se vad det leder till. Nervös men ja, det får går, bara bita ihop.


Nä, nu blir det en kopp te för min del och sen sängen.


Kram och godnatt från familjen på 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards