familjenpa2

Alla inlägg under april 2011

Av Christina - 14 april 2011 17:25

Alltid samma sak, alltid samma rutiner. Kan inte hända nåt?? Nåt skoj, nåt som man har att se framemot? Inga tråkiga sms t.ex., nåt roligt på jobbet, i livet ja vad som helst!!

Vill få det där pirret som alla eller så många pratar om.

Vill också!!

Just nu händer det inget, allt står still!

 Samma saker varje dag!

HÄND NÅT!!

Ja, jag vet att det är bara jag själv som kan ändra på det men jAG FÖRSÖKER JU, men det funkar ju inte, händer fortfarande inget!! Trött på detta just nu.

Det är vår, jag vill känna glädje, vårkänslor och allt sånt där men inget, bara inget, bara tomt!


Gnäll gnäll gnäll...ja, jag vet men ja MIN BLOGG jag skriver vad jag vill!!


Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards