familjenpa2

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Skoj i dagarna 2

Av Christina - 2 september 2011 20:15

Har haft en lista, en lååång lista, på sakaer som jag skulle gjort för flera år sen, den har bara fyllts på med mera saker under åren men nu har jag ÄNTLIGEN tagit tag i den och börjat lite smått med att få sakerna gjorda men ja, nu gick jag och blev sjuk också så nu är orken borta men ska försöka fortsätta med den i helgen samtidigt som jag hinner med allt det vanliga också. Älskar mitt liv!!


Vaknade upp i morse och mådde verkligen skit men jag hade lovat min älskling en tur till Junibacken och det kunde vi inte ställa in då hon har önskat och frågat så länge nu att få åka dit och nu blev det äntligen så och hon var överlycklig. =)

Kom dit och åt lite lunch, det är rätt sjuk att lunchen kostade mer än vad inträdet gjorde men dock var inträdet på halva priset för att Sagotåget var trasigt. Men vi hade kul ändå, Ängla har lekt och lekt och lekt. Var inte så mycket folk heller så det var skönt, jämfört med hur det brukar vara när vi är där. Kul att kunna åka dit en vardag istället för en helg.


I går då var vi på Saltsjö-Bus hela dagen tillsammans med Jenny, Wembi och Mollgan. Oj va dom lekte, Ängla och Wembi.

Ängla är dock inne i någon period då hon är lite småblyg men ändå lite retsam och ska gärna leka själv men ändå "klaga" när vi är ensama..hehe. Svårt det där. Händer mycket i den lilla kroppen hos henne just nu och många tankar i huvudet men vi löser allt tillsammans och det brukar bli bra.

På kvällen åkte vi till Gröna Lund och tittade eller mer lyssnade på Oskar Linnros tillsammans med Jenny, Wembi, Mollgan, Jessica, Caroline och Micke. Åkte lite karuseller och åt lite gott. Ska ta oss dit en lördag på dagen med Ängla och ha en hel dag där med allt vad det innebär. =)

Så kul att kunna göra sånna saker tillsammans med henne nu, på ett annat sätt änn vad man kunde för något år sen. =)


Nu sover min ängel här brevid mig i soffan och jag ska nog fortsätta njuta av min kopp te och sen se om jag orkar se båda avsnitten av CSI, tror dock inte det..haha. Är för sjuk för det, mår verkligen skit. Rinnande näsa, hängande öga, feber och ja you name it, skoj är det inte i alla fall.


Kram kram från familjen på 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards