familjenpa2

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Christina - 8 maj 2010 09:37

Godmorgon alla glada!

Efter mysig morgon med min prinsessa så sitter vi här nu i soffan och tittar lite på tv. Ängla älskar att titta på Playhouse Disney. =)


I dag ska vi inte göra så mycket, jag till tanldläkaren och Ängla till morfar under tiden sen får vi se vad vi hittar på.

Kanske plantera lite frön så vi kan få lite blommor på balkongen i år...hehe. Fick ny jord av mamma i går då den jag köpte för ca 2 veckor sen hade börja mögla, inte för att jag vet hur den hade kunnat göra det men ja. Så nu har vi jord igen.


Nä, ska nog ta och göra oss klara här, tvätta lite kläder och så innan mormor och morfar kommer.

Ha en super lördag!

Puss och kram från oss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards