familjenpa2

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Christina - 9 maj 2010 15:56

Söndag och vi har inte gjort ett dugg, rätt skönt men ändå inte.

Ängla har varit rätt gnällig på förmiddagen och jag med för den delen. Till slut fråga jag henne om hon var trött och ja så var det så vi la oss på sängen och vilade, båda somnade och sen vaknade vi vid 14.30 Helt underbart, behövde vi båda två. =)


Ska till mamma och pappa på middag ikväll. Ängla och jag har beställt kyckling med ris och currysås, mums!!


Har suttit och letat lite utbildningar på distans, är sugen på att plugga till receptionist/konferansvärdina men ja, det är svårt att hitta rätt utbildning. Någon som har tips? Tas tacksamt emot. =)

Hoppas bara att det ska gå bra, att jag kan få ihop vardagen att både jobba och plugga + att ta hand om Ängla. Ängla kommer i första hand. Men ja, lägger man upp det rätt, prioterar så ska det nog gå. =)

Får se hur det blir, blir ju ändå inte först till hösten eller till våren 2011.


I går var vi till Marie på födelsedagsgrillning, det var skoj och mysigt. Fick dock inte äta av dom mumsiga grillspätten utan fick mumsa på min yougurt och snällt titta på när dom andra mumsa i sej..hehe.

Hade rätt ont och var svullen, är jag fortfrande och har ont. Men det går, får leva på alvedon några dagar så..hihi.


Nä, nu kommer pappa snart och ska hämta oss så ska ta och göra oss klara. =)

Ha en fortsatt mysig söndag!

Puss och kram från oss


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards