familjenpa2

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Christina - 10 juni 2010 21:03

Jag har äntligen insett vad en viss person gjort och hur den är. Och det gör otroligt ont av att veta.

Varför har jag inte gjort något tidigare?

Varför har jag tillåtit detta så läng?

Varför har jag uttsatt mej för detta?

Det är bara några av tankarna som snurrar i huvudet på mej.


Kommer aldrig få tillbaka tiden som varit, att få det "omgjort", det vet jag. Kan bara gå framåt och njuta av tiden som är nu. Få en ljus framtid. Börja om från börjarn eller ja, nästan i alla fall. Börja där vi står nu.

Ska se framåt och inte bakåt längre, har jag gjort alldeles för länge nu!


Ser framemot en underbar sommar med Ängla och goa vänner/familj, till att börja med. Sen hela hösten. =)

Sommaren kommer bjuda på massa skoj, tur till Gävle, om plånboken tillåter det, sen kanske min underbara vän Caroline kommer upp från Skåne med barnen. Längtar som attan. En tur till Kolmården blir det också skulle jag tro.

Sen massa bad och besök på skansen och picnic.ar =) Åh, längtar till semestern nu. =)


    

Såhär fin blev min prinsessa i håret ikväll efter badet. =) Får se hur det ser ut i morgon...hihi.

Hon var såå duktig, inge gnäll eller så. =)


Puss och kram från oss







Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards