familjenpa2

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Christina - 1 juni 2010 12:21

Hitta en lite rolig sida, kände jag var tvungen att dela med mej..hihi.

Have fun


http://www.coolstuff.se/


Av Christina - 1 juni 2010 09:44

I dag när vi vakna så låg vi kvar i sänen en stund och myste och pratade. Vi pratade om alla släktingar och vart dom bor och vad dom heter. Ängla frågade vad min farfar och farmor heter och det berättade jag. Frågade henne om hon kom ihåg vart dom var, fick till svar: Dom bor inte hemma Ängla. Jag: Nej, dom bor ju i himlen. Ängla: Ja, där uppe, i luften.

Tyckte det var lite gulligt sagt av henne. =) Vi pratar ofta om vad alla som vi känner heter och bor, eller är Ängla som tar upp det.

Hon pratar och frågar om väldigt mycket just nu. Är inne i en sådan ålder, vill veta mycket. Hon kommer ihåg saker också, även om det har hänt för 1 år sen. Hon är så duktig min lille prinsessa fast hon börjar ju bli stor nu..haha. Är inte liten längre, hon fyller 3 år nu i höst. Hjälp vad tiden går fort.


Var och hälsade på mitt  gamla jobb i går, då jag hade glömt bort att Änglas förskola hade planeringsdag och var stängt, och alla var så förstummade av att hon hade blivit så stor.  Sist dom såg henne så var hon lite över 1 år så hon har vuxit en del...haha.

Var så kul att träffa alla igen, saknar dom. Men är glad att jag slipper åka den vägen till jobbet numera. Att jag orkat pendla så mycket, det förstår jag inte.

Min mamma sa i går att jag har inte lika mycket ont i huvudet längre nu när jag bytt jobb och det är skönt.


Nä, ut och leka lite i parken en stund tror jag. Vi är fortfarande hemma då Ängla är sjuk, hon mår inge bra alls.


Ha en underbar dag, ska vi ha trots allt.

Puss och kram

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards