familjenpa2

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Christina - 6 juni 2010 21:43

Ängla sover, har packat upp väskorna, fått i gång internet och tv, fått upp garderoberna i hallen, fått bokhyllan på plats, "slängt" ut allt från Änglas rum så hon kan leka där, dock ligger alla ytterkläder kvar i hennes säng. Men det ska pappa hjälpa mej med i morgon så då kan hon få sova i sin egen säng hon med. Som vi har längtat efter det, i alla fall har jag det...haha.


Nu sitter jag här med en kopp te och bloggar lite. Är rätt slut men ja, jag har flängt runt hemma men ändå så är det inte klart. Får ta den här veckan till att fixa en massa saker.

Hade mer än gärna stannat kvar i Falkenberg en dag till men var skönt att få komma hem och få se lägenheten som ÄNTLIGEN  var klar!! Hoppas att jag ska börja trivas nu, börja känna att det är min lägenhet. Nu är det bara köket som skulle beövas göras om men det får jag ta senare,  i höst.


Vardagsrummet före och efter

        


Hallen före och efter

           


Hade tänkt uppdatera om helgen medans vi var där men ja, det har varit långa dagar och haft fullt upp hela tiden. Sammtidigt som vi har haft det helt underbart. Var så skönt att få komma bort från stan för ett par dagar. En liten minisemester som sagt.

Vi åkte tidigt i torsdags morse och kom hem sent i går kväll. Var tufft att åka bilen så länge men det gick men ja, jag vet inte riktigt om bila är min grej..haha.


I fredags så var vi nere vid Skrea strand och det var helt otroligt vackert där.  Det var det i hela Falkenberg.

Sen vart det tillbaka till vandrarhemmet efter stranden för att göra oss klara för att bege oss mot stan för att se när Lovisa (min kusin) tog studenten.

Lunchade lite medans Lovisa åkte studentflak, vi såg dom inte men vi hörde dom..hehe. sen blev det en liten promenad inne i stan och Ängla somnade och vaknade till studentfikat/maten. Sen var det full rulle på henne, sprang omkring med Moa och Jennifer (mina kusiner). Hon har så skoj med dom och dom är så duktiga med henne.

Sen tog vi och packade ihop oss för att ta en promenad hem till vandrarhemmet igen. Solen var på väg ner och det var så fint, vi gick längs med ån och ja, det går inte att beskriva hur varckert det var med alla träden, blommorna och solen som blänkte på vattnet.

På lördagen så packade vi ihop oss för att bege oss hemåt igen, mot Stockholm men först blev det minigolf och lunch med släkten. Så mysigt så.


                                          


Ja, bilderna hamnar i lite oordning men va gör det, bara man får se dom så..hihi.


Nä, nu kallar sängen på mej och i morgon börjar vardagen igen med jobb och förskola. Själv har man planeringsdag hela dagen och sen blir det sommarfest på Änglas förskola. Skoj skoj. =)

Sov gott!!


Puss och kram från oss



Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards