familjenpa2

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Christina - 2 juni 2010 22:14

I dag har vi farit runt lite, tog en sväng in till stan, trots sjukdom från Ängla. Jag behövde handla lite inför resan i morgon, även om vi bara är borta två dagar..haha.


Var längesen man var inne i stan, hade glömt bort alla människor som finns där. Får lite smått panik numera när jag åker in, är så homlans mycket folk. Svårt att ta sig fram, speciellt med barnvagn. Men det gick trots allt.

Handla våra saker och sen tog vi en glass i solen, var super mysigt.


När vi kom hem, ja då somnade Ängla i soffan, så det är inte så konstigt att hon har svårt att somna på kvällarna just nu, hon har vänt på dygnet. Men det kommer nog vändas tillbaka igen nästa vecka när förskolan kallar igen.

Jag, tog mig faktiskt friheten att ta mej ett fotbad medans Ängla sov, var skönt. Fixade fötterna och naglarna. 


Åkte till min lägenhet efter middagen för att se hur det går + packa ihop lite saker, kläder och så. Och till min lycka så var vardagsrummet kart och nästan hela hallen. Åh, det blev så fint! Kommer bli så bra så när hallen är klar den också. Så nu kan vi flytta hem igen. JIPPI!!

Jätte mysigt att bo med mamma och pappa men ja, nu räker det. Det säger mamma också...haha.

Har bott här i ca 1½ vecka så ska bli rätt skönt att få flytta hem igen. Äntligen få fixa och dona som jag vill. Sätta upp hyllor, tavlor m.m Så man trivs.


Nä, om man ska ta och slänga sej under täcket då. Ängla somna nyss här brevid mej.

Blir en lång dag i morgon, ska åka långt.


Just det, vart blondin ikväll, igen. Ljusare den här gången, så får se hur det ser ut i morgon...haha.

Än så länge är jag nöjd i alla fall.


Sov gott alla goa!

Puss och kram 

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards