familjenpa2

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Hell and back 2

Av Christina - 7 mars 2011 18:38

Att aldrig kuna må bra till 100 % är inte okej! Har gått och varit trött i över en vecka, det är inte riktigt jag känner jag. Jag är inte den som lägger mej klockan 20.00 och sover hela natten. Jag hatar verkligen att vara så här trött och att må såhär. Vet att i dag är det sviterna efter helgens magsjuka men förra veckan, ja då vet jag inte vad det var. Var helt slut psykisk, mycket på jobbet som är jobbigt just nu. Eller inte mycket men ja, en del saker som jag inte tycker är okej men vad gör man när man inte har så mycket att säga till om.

 

Att må bra och sen få ett sms och bara börja bli sänkt igen. Trodde att allt skulle bli bra nu men nej det verkar inte som det. Trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt med vissa saker. Trodde att man skulle vara glad, lycklig och allt sånt. Inte behöva tänka på massa saker som bara ställer till det.  Vill bara att allt ska va som det var för någon vecka sen, när allt kändes bra. När allt var frid och fröjd utan att folk lägger sig i hur man sköter vissa saker. Är nog mest det som har gjort mej så förbryllad, osäker ang en del saker. Vill inte känna så.  Och när det väl slutade så ja, då kom allt tillbaka igen i en fråga.

 

Vet inte alls vad jag känner just nu, bara massa tankar som far omkring. Vill ha tillbaka känslan som var för en vecka sen innan alla frågor dök upp.

 

Nu sitter Ängla och leker med sina Hello Kitty ringar, pratar med dom om sina kompisar på förskolan.

Vi har precis spelat Hello Kitty memory och ja, gissa vem som vann? Inte var det jag inte, det var Ängla! Hon är såååå duktig. Mindes varje bricka som hon vände på och som jag vände på. Hon börjar bli så stor, stor tjejen.

 

I morgon blir det jobb igen för min del. Ska bli skönt men vet inte hur mycket mat jag kommer att få i mej under dagen men det återstår att se. Behöver komma in i "rutinerna" igen. Hatar att allt har hamnat efter. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag klarar inte av det. Just nu ligger det tvätt överallt, känns det som men jag har ingen ork till att ta hand om den helt ärligt. Den får vänta tills i morgon. Vet inte hur alla orkar fixa och dona varje dag, jag gör det inte. Även om jag håller igång tills jag går och lägger mej. För jslutar jag innan så somnar jag, förmodligen. Har inte testat ännu.

 

Nä, usch vilket gnäll inlägg men ja, ibland får det bli så. Hoppas på bättre inlägg framöver.

Ha en trevlig måndagskväll!

 

Kram från familjen på 2


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards