familjenpa2

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

31 augsti 2010

Av Christina - 31 augusti 2010 19:48

I dag tar sommaren slut! Fast det kanske den gjorde för ett par veckor sen men i dag är det den sista dagen på sommarmånaderna i morgon börjar hösten. Har längtat efter hösten lite men vore skönt om den blev liiite varmare. Älskar alla färgerna på träden när hösten kommer. I år hoppas jag på att vi tar oss ut i skogen lite mer och promenerar mer än vad vi gjort dom andra höstarna, jag och Ängla.


Jag har dock börjat hösten eller avslutar sommaren med att bli förkyld och jag som nästan aldrig blir det men det var väl min tur nu. Är rätt tungt, måste orkar vara pigg och ta hand om Ängla men det är inte lätt hela tiden men jag gör det ändå. Gör vad som helst för min ängel, för det är hon verkligen, min ängel!!


  

Min underbara ängel och prinsessa


Har börjat få lite ordning här hemma, pappa var här i helgen och satte upp hyllorna på väggen så nu ska bara bökerna upp där. Sen ska jag fixa en stor eller två tavlor som ska sitta ovanför sängen.

Håller på att fixa klart ramarna som ska vara i hallen. Var träramar från IKEA men ja, nu håller jag på att måla om dom så dom blir svarta. det blir snyggare på den bruna tapetern. Så ja, det kommer nog ett par bilder när allt är klart.


Har köpt ett nytt album till Änglas babyalbum, som aldrig blir klart eller änns påbörjat. Har samlat så mycket material till det så ja, jag vet inte riktigt vart jag ska börja änns men det blir nog bra till slut.


Ja, jag har lite att göra men ja, det känns bra.

Känns som jag har börjat få lite orning på saker och ting i mitt liv, saker som jag bara har sjutit upp pga massa skit som har varit men ja, det finns inte längre så då är det väl bara tuta och köra antar jag.

Har fått min insperation till att fixa saker från en blogg jag läser, vilken nämner jag inte, det är min lilla hemlis.


Nä, nu ska jag nog göra min ängel sällskap i sängen, hon var trött i dag och somna tidigt så jag ska nog göra samma sak, eller försöka i alla fall. I morgon ska vi till BVC på 3-års kontroll, ska få en "okej-stämpel i rumpan".


God natt och kram från familjen på 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards