familjenpa2

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Christina - 30 januari 2011 22:55

 

 

Kvällen och helgen kunde inte slutat bättre, slutade lika bra som den började   

Av Christina - 30 januari 2011 19:54

Godkväll

 

Den här helgen har varit underbart, brukar dom flesta helgerna vara men ja jag vet inte vad som gjort denna till nåt speciellt. Kanske för att den började så mysigt i fredgas med god mat och trevligt och mysigt sällskap. =)

 

I går, lördag, så tog Ängla och jag bussen till Nacka Forum. Jag behövde hitta en väska, mina andra som jag har har börjat gå sönder.

Sen blev det hem för att fixa iordning inför kvällen då underbara vänner kom och förkyllde min kväll genom massa skratt och babbel. =)

Hade tänkt utgång men den ställde jag in då min hosta stod i vägen. Hosta så fort jag prata eller skratta...haha. Skit kul, kul att alltid kunna roa någon. ;-)

 

I dag så när jag vaknade, eller ja, jag vet inte om jag sov så mycket..haha. Gick i alla fall upp och tog en välbehövlig dusch, en varm en, underbart. Sen frukost i soffan, en låååång frukost. Ängla sov hos mamma och pappa så passade att slöa....hih.

Sen blev det till att diska, plocka undan, baka, dammsuga m.m Han klart i tid, även om tiden var knapp...haha.

Släkten kom och firade mej,var trevligt. Saknaden av mormor var dock stor. Den blir väl det när det gäller vi speciella tillfällen. Men det kanske blir lättare med tiden, vad vet jag, det återstår att se.

 

Kvällen har varit mysig med mycket skratt, goa vänner och flottig mat.
Helgen kunde inte slutat så mycket bättre, eller jo men det håller jag för mej själv. ;-)

 

Ängla sover och jag ska nog ta mej en varm dusch så huvudvärker försvinner lite. Sen blir det soffan eller sängen som kallar skulle jag tro. =)

 

Kram från familjen på 2

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards