familjenpa2

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Hönsmamma 2011

Av Christina - 18 februari 2011 19:28

Ja, då var ännu en vecka förbi och det blev helg även denna vecka. En helg med massa mys och skoj. =)

I morgon blir det Junibacken med Jonas och Alicia.  Vi skulle ha gått förra helgen men då blev ju Ängla sjuk och nu är febern borta och hon är som vanligt igen. Så skönt att ha min "vanliga" dotter tillbaka, hon har bara suttit  soffan och tittat på film hemma hos mormor och morfar.  somnat vid 16-17 tiden på kvällarna och sovit helaa nätterna men nu ikväll somna hon vid 19.30 =) Nu känner man igen henne igen, busar och trottsar som vanligt..hihi.

 

Den här veckan har det varit jobb för min del, Ängla var hemma med mormor måndag-onsdag, torsdag var jag hemma och i dag har hon varit hemma med morfar. Var kul att komma tillbaka till jobbet igen, kände mej rätt utvilad när jag kom i måndags, ny energi och så. Även om jag har hostat och haft ont menkände mej mycket piggare än vad jag gjort dom senaste två veckorna i alla fall. Och nu börjar smärtan och hostan ge med sig. Känns super!

 

För första gången på länge så känns det som om allt kommer att bli bra och bara bli bättre. Visst oron finns där hela tiden men den blir lättare och bättre med tiden.

Känner mej glad, lycklig, lugn och allt sånt men är kanske det som kallas för kärlek...hihi.

 

Nä, nu blir det nog till att glo lite på tv innan sängen lockar för mycket. =)

Ha en toppen helg, det ska v ha!

 

Kram från familjen på 2

 

     

 
 
Ingen bild

Mamma

19 februari 2011 17:26

Du är värd all lycka på jorden

Christina

20 februari 2011 16:41

Tack mamma =) Just nu är jag nog världens lyckligaste..hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina - 9 mars 2013 18:41

Resulterade i en massa tjafs och extrem kaxighet från dottern!! Vet inte vad jag ska ta mig till längre när hon sätter i gång. Prövar allt eller det mesta i alla fall. Hon får gå in på rummet, pratar lugnt med henne, skriker, blir arg och ja you name...

Av Christina - 13 januari 2013 22:14

Usch och fy vad jag har mått dåligt denna vecka. Varit så deppig och trött, bara gjort det som jag har behövt så som jobbat, lagat mat och myst och varit med Ängla. Allt annat har jag struntat i, inte orkat med det. I dag har varit första dagen som j...

Av Christina - 10 januari 2013 18:28

Ge mej kraft, ge mej ork! Vad är det här? Haft semester i nästan 2 veckor och känner mej inte ett dugg utvilad. Är så trött och orkeslös, orkar knappt med nånting. Känner mig deppig också, vet inte vad det är och förmodligen går det över men just n...

Av Christina - 3 januari 2013 00:23

Nu längtar jag hem!

Av Christina - 30 december 2012 23:10

Nu är vi äntligen i fjällen, som vi har längtat!! Bara få vara och busa och leka i snön, vilket vi kunnat gjort hemma också då det är ungefär lika mycket snö där som här. Men blir på ett annat sätt här än hemma. Bilresan gick förväntansfullt bra....

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards