familjenpa2

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Christina - 6 februari 2011 19:51

Godkväll på er

 

Ja, då var det söndag igen då och ännu en helg har flugit  förbi. En helg som började med snuva, hostande och fredagsmys och som slutade med ett besök på närakuten och sönder hostande muskel. Men det emellan var den underbar! En underbar kväll i går, lördag, med god mat och trevligt sällskap, kunde inte blivit så mycket bättre, jo, om jag inte hade hostat så jäkla mycket...hehe. Men det kommer bli, hoppas jag, fler såna kvällar, vad jag förstod i alla fall..hihi.

 

Ängla sov hos sin moster i natt och i dag var hon på fotbollsmatch, det tyckte hon var skoj. Sen blev det middag hemma hos moror och morfar då jag har lite svårt att laga mat just nu, kan ju knappt röra mej.

Blev som sagt ett besök på närakuten i morse, efter 2½ timme så fick jag svaret at det inte var någon fraktur på revbenen, utan han fick anta att det var muskulartärt och det var ju skön att höra men blev sjukskriven i alla fall. Är lite svårt att jobba när man knappt kan röra sej utan att det gör ont. Får se hur natten blir, lär sova på nålar men med lite hostmedcin och alvedon i kroppen så kanske det går.

 

Nä, om man ska drick lite te och sen gå och lägga sej.

 

God natt och kram från familjen på 2

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards