familjenpa2

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Christina - 24 september 2010 21:31

En kopp te, en varm filt och massa tända ljus, det är så min fredagskväll ser ut. Ängla sover sen ett tag tillbaka, helt slut. Skulle egentligen behöva sova jag me och ska nog göra det men vill uppdatera lite här först.

Har så mycket att göra dom kommande dagarna och veckan, fullt upp hela tiden känns det som. Undrar när jag ska hinna bara vara. Men det får jag väl göra sen, någon gång.

Det ska hinnas städa, tvätta, bakas, gå på kalas, bröllop och ja, you name it! Det är allt nu och mycket blev det denna helg men ja, det blir nog bra, får bara se till att planera lite.


I morgon ska vi baka lite bullar har jag tänkt, Ängla fyller år på måndag så då måste det finnas lite gott hemma när familjen kommer på kalasfika. =)

Min stora lilla tjej blir 3 år, det är sjukt vad tiden går fort. Nyss var hon ju inte änns 1 år. Hon växer upp så fort. Men jag älskar varje minut av allt, alla motgångar också..hihi. Eller ja, motgångar är det väl inte, det är trots, men älskar det i alla fall.

Jg älskar verkligen vårat liv just nu, det kan knappt bli bättre, inte som det är just nu i alla fall. =)


Ja, blir lite tjemiddag i morgon också med Sara och Carina. Ska bli mysigt och skoj. Ängla sover hos mormor och morfar, tycker hon om. =)

På söndag ska vi äntligen gå på gympan igen, som Ängla har längtat. Efter det blir det 3-årskalas för Änglas kompis, sen kalas för mormor direkt efter det så det blir mycket kalas i helgen. =)

I dag var vi i forum efter förskolan och jobb. Köpte present till Ängla, hoppas hon blir glad. Sen gick vi till Ica för att handla lite så man kan baka. Ängla var så duktig fast hon var rätt slut och trött. =)


Blev i alla fall liiiite fredagsmys innan hon somnade i soffan. Ska nog gå och göra som hon, sova lite. Så jag orkar och hinner med allt i morgon. Ska hinna till systemet också..haha.


Sov gott alla läsare. =)


Puss och kram från familjen på 2

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards