familjenpa2

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Christina - 8 november 2010 18:05

Ängla sitter just nu i soffan och tittar på Nalle Puh och berättar lite om hur dagen har varit på dagis, vem som gjort vad och så. Tydligen någon som har spottat på henne och en kompis. Inte bra....

Hon har stora problem min älskade, hon försöker klura ut om Nasse är en tjej eller kille lika så med Nalle Puh, Ior och Tiger.

Jag försöker med att dom är nallebjörnar och så men nej då, Nasse är en tjej hon och Nalle Puh var en kille. Ior, ja där gick hon med på att det var en åsna.


Tror min dotter har en  identitetskris, redan vid 3 års ålder... Inte bra det.

Hon vägrar lyssna på sitt eget nam vissa stunder. Man ska kalla henne för Pippi, för det heter hon. Ropar man Ängla så säger hon bara: Nej, jag heter Pippi. Ropar man då på Pippi så kommer hon på en gång....haha.

Hon är allt för bra söt min älskade dotter.


Ja, i dag är det då måndag och veckan är i gång igen. Har dock varit hemma i dag och blir hemma i morgon också. Mår inge vidare, skallevärk och så.

Skulle behöva fixa hemma, som vanligt. Packa upp allt som inhandlades på IKEA i lördags men det finns det ingen ork till just nu. Skulle vara såååååå skönt om någon ville komma och fixa allt åt mig...hehe.


Nu är det inte lång tid kvar till jul och det ser jag framemot, älskar julen. Älskar stämning som är, allt det mysiga.

Har inhandlat några julklappar. Tar det lugnare i år än dom andra åren. Vet vad jag ska fixa för julklappar till alla andra förutom till Ängla. Har inte den blekaste om vad jag ska köpa till henne. Usch...jobbigt. Men det löser sig nog..hihi.


Nä, nu ska jag nog ta och göra lite nytta här hemma i alla fall.


Kram från familjen på 2


Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards