familjenpa2

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Christina - 20 december 2012 11:58

Ja snart är det julafton men ack så mycket det är som ska fixas klart innan dess. Det ska städas, baka i mängder, göra klart julklappar, slå in julklappar. Det kanske inte låter så mycket men det är mycket! Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt. Den här veckan har vi inte varit hemma en enda kväll, varit hos kompisar och bakat pepparkakor, köpt nya skor till Ängla. Fast jag hann med att baka lite i går när vi hade kommit hem, blev kanelbiscotti, super goda!

Kram kram från familjen på 2

Av Christina - 20 december 2012 11:57

Ja snart är det julafton men ack så mycket det är som ska fixas klart innan dess. Det ska städas, baka i mängder, göra klart julklappar, slå in julklappar. Det kanske inte låter så mycket men det är mycket! Vet inte riktigt när jag ska hinna med allt. Den här veckan har vi inte varit hemma en enda kväll, varit hos kompisar och bakat pepparkakor, köpt nya skor till Ängla. Fast jag hann med att baka lite i går när vi hade kommit hem, blev kanelbiscotti, super goda!

Kram kram från familjen på 2

Presentation


Hejsan!

Här får du följa vardagen som ensamståendemamma. Bloggar lite om allt möjligt som händer i vårt liv, både glädje och sorg. Kommentera gärna och visa att du varit här.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards